Friday

Hej hej!
Fredag igen...en hel vecka sen nyårsafton, känns som det var igår ju? Tiden går så sjukt fort!
Idag mår kroppen bättre, inte alls lika ont i benen, bara lite i högra.
Vi käkade lite pizza igår och sen tog jag ett varmt bad och låg i soffan med täckte typ hela kvällen, det var SÅ skönt!
Slapp gå ut med hundarna och bara ligga still och kolla på tv:)
Idag ska jag förmodligen träffa Amanda, blir skoj :) Kvällen lär ju bli lugn, hör och häpna ;)
Har inga roliga bilder att visa idag så jag lägger upp en gammal, från kryssningen som jag och David var på för typ 2 år sen eller nåt sånt. Ser ganska sliten ut haha :)
Hörs senare! puss
Postat av: Hemulen

Jag tycker du ser jävligt fräsch ut för att vara sliten. Vill du äta muffins nånkväll? svara på min blogg ;)



Hemulen

2011-01-07 @ 19:10:13
URL: http://hemulenslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback