Måndag i Örebro

Godmorgon!
Nu är alla andra på jobbet och i skolan, så jag är hemma med alla fyra hundarna, puh. Plus att Dolce löper så hon är sjukt sur på mammas hundar, kan knappt vara i samma rum som dom :P
Igår iallafall så kom Linn och hämtade mig och vi åkte hem till pappa & Kia, supertrevligt med SÅ GOTT fika (tror jag tog påfyllning sammanlagt 5-6 ggr haha), sen blev det ännu mera fika hos Rani, dock bara en snabbis, men bättre än inget :) Hon hade gjort uuuunderbara morotskake-cupkakes, min favorit. <3
Syster + fästman


Jag, i pappas kök


Ranis mumsiga cupcakes <3


Nu måste jag väcka mina sjusovande hundar och gå ut med dom!
Puss
Postat av: Hemulen

Men din kille då..? han är ju en riktig pudding har jag hört!



Varför inga bilder på honom?



Puss

2011-01-24 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback