Mysig kväll

Bea: Haha jag har en blogg för att människor som KÄNNER mig kan följa mitt liv. Tex min familj och mina vänner. Varför någon utomstående som du har nån form av intresse överhuvudtaget förstår jag inte?
Jag läser iallafall inte bloggar och kommenterar att den som skriver är ful osv..då LÄSER jag inte, om jag stör mig så och inte gillar personen. Jag vet att man kan vara väldigt kaxig bakom en skärm, säg det till mig face to face, vore bättre. Men det är inte såå svårt att ta reda på vem du är heller...
Nog om det!
Har tillbringat kvällen hos underbara Amanda, hon bjöd på laxpasta + hembakat bröd. Mums=)
Sen tittade vi äntligen på senaste SAW filmen, säger bara eeeuw. Lite lätt illamående efter det hehe.
Amanda fick känna på magen när bebisen hade hicka också, ganska häftigt hehe :)
Nu ska vi käka lite kvällsmat här hemma tror jag, sen sova.
Puss
Postat av: Anonym

bry dig inte om henne.. hon är förmodligen bara avensjuk.. jag tycker ni verkar vara ett mysigt par eller snart familj:D lycka till!

2011-02-02 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback