Nattblogg

Det var visst inte alls godnatt..ibland GÅR det bara inte att sova, hatar såna nätter!
Så fort jag tar en bok och börjar läsa så somnar jag och vaknar till av att jag tappar den på huvudet haha men så fort jag slutar läsa är jag pigg...
Hungrig är jag också men brödet är slut så får vänta tills imorrn bitti så jag kan köpa nytt..suck :p
På måndag börjar skolan också, jippie...eller jo det är ganska kul men all energi och kraft som jag har haft under hösten är liksom borta. Barnmorskan sa till mig i oktober att det nog skulle bli väldigt jobbigt att läsa till januari men jag tänkte "äh vaddå, gå i skolan hur jobbigt kan det vara"? Men det är skitjobbigt! Bara att sitta på tbanan dit gör ont och sen att gå av o gå till skolan känns blää eftersom varenda steg jag tar gör ont...och ryggen gör ont av att sitta på en lektion i flera timmar..så jag är glad att det bara är några dagar kvar att gå, sen är terminen slut och jag blir ledig.
Kommer dock att sakna vännerna jag har fått och det blir konstigt att dom ska gå utan mig men jag träffar ju dom privat också :)
Nej nu ska jag ta en kopp te och se om det går någon dålig serie på tv kanske ;)
Postat av: Din man

Vad gör jag inte för dig?! Jag älskar dig. Ses om 20 Sek ! Puss

2011-01-09 @ 04:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback