Ny vecka!

Måndag och töväder..blä för båda dom sakerna!
Idag har jag legat hela dagen och skrivit på hemtentan från sängen, hoppas verkligen jag kan få bältet mot foglossningen idag eller imorrn så man kan gå utan att börja böla efter varje steg..
Tur att vi inte har lektioner i skolan idag och imorrn, vi skulle jobbat med grupparbetet men dom andra i grupen skickar det dom gjorde idag (var power pointen som skulle fixas, själva arbetet är klart) så jag kan hänga med och vet vad jag ska säga på redovisningen, Snällt!
Silvana och hennes chihuahua Jameson är på väg hit för lite fika, skönt att folk kan komma hit när man inte orkar så mycket :)
Igår så var vi och träffade en 3 veckors bebis, Jonas och Veronicas lilla Lukas. Så liten och så söt! Nu längtar man ju ännu mer :)
Dessa två kommer hit om en stund :) detta var i somras, gud vad jag saknar
värmen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback