Örebro!

Hej!
Nu är jag i Örebro, har planerat att stanna här hela veckan som kommer :) Finns inte så mkt för mig att göra hemma och karln jobbar ju varje dag till 19 så det blir lite ensamt.
Fick skjuts till centralen i förmiddags efter en god frukost :) Och här blev det tacos när jag kom fram, sen marängtårta. Men det var lite för lite mat tyckte jag så jag har precis klämt i mig 2 ostsmörgåsar, vart sjuk sugen på det haha..
Vi har även gått igenom lite bebiskläder och jag tar med dom minsta hem, har inte köpt så jättemycket än men några tröjor, mössor och byxor ligger hemma på skötbordet och väntar :)
Nu är det handboll som gäller!
Postat av: malin

när du kommer hem måste vi ses gumman, ska bli kul när din bebbe kommer med <3

2011-01-23 @ 00:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback