Pluggdag!

Godmorgon!
Ligger i sängen och skriver, men det är nog inte den ultimala platsen att skriva en examination på hehe..tänkte sätta mig vid köksbordet sen, men kan inte sitta för länge pga av ryggen. Får skriva och vila i intervaller :P
Har ätit min standardfrukost nu, te och smörgås + folsyra och järntablett, mums!
Tänkte gå och handla sen om jag orkar, har allting hemma till en smoothie förutom yoghurt och det vore så himla gott och uppfriskande! Ska verkligen börja göra mer sånt, har ju till och med en bra mixer som används för sällan!
Vi har ju en liten närbutik bara 5 min från lägenheten, där finns dom flesta basvarorna om man inte orkar gå till Ica.
Ska försöka locka hit Amanda med lite fika eller nåt ikväll, tänkte hon kanske kunde hjälpa mig med en grej i examinationen som jag inte fattar hehe..
Får se om hon kan träffas..
Nu ska jag ta lite kaffe och fortsätta!
Våran balkong förra veckan, fint då men nu är det mest slask, usch!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback