Snö, snö och lite mer snö...

Godmorgon!
Är halvt om halvt utvilad,inatt var nog den jobbigaste natten hittills under graviditeten, vaknade typ tusen ggr, varje gång jag skulle vända på mig gjorde det ont och det gick helt enkelt inte att sova. Tände lampan och läste vid 6 tiden, sen försökte jag sova igen och denna gång gick det bättre och jag vaknade vid 10tiden och då kändes det bättre.
Antar att man får börja vänja sig vid att sova dåligt nu sista veckorna ;)
Kan inte riktigt förstå att det bara är 9 veckor kvar nu..sjukt!
Nu ska jag iaf fixa frukost, alla andra sover här..det var visst NÅN som var uppe till gryningen och tittade på finalen i juniorhockey VM ( eller nåt?), och hundarna verkar vara helt däckade efter en vecka i Örebro hehe..
Puss sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback