Tisdag

Godmorgon..eller god lunch eller nåt..
Ska precis skicka iväg William med matsäck och skridskor, han och en kompis ska till Behrn arena och åka lite.
Han fyllde förresten år igår ju! Vi väckte honom såklart tidigt med paket, den traditonella smörgåsen och lite annat gott. Glömde fota innan haha så fick bli några bilder när hälften var uppätet och paketen öppnade ;)
William är riktigt bra på att rita så han fick lite block och pennor. Han fick
även kläder och xboxspel.


Hundarna skulle självklart vara med!


Fikat, nästan uppätet.

På kvällen åt vi lite wok, sen blev det tårta, cider och chokladmuffins :)
Tror han var nöjd!
Nu ska jag iallafall sätta mig och plugga igen, har ju sista hemtentan som ska in den 14 jan, kom en bra bit på väg igår men det känns som att man aldrig blir klar. Den är inte så svår iallafall, tur det!
Annars så har det varit väldigt skönt att vara här en vecka nu, slipper springa i trappor för mamma tar hundarna åt mig eftersom det där jäkla ischias + foglossning gör som mest ont när jag rör mig. Men när jag kommer hem ska jag få ett sånt där bälte att ha runt magen/höfterna så då blir det nog bättre också.
Nej, nu måste jag plugga. Fram med böckerna och ett glas cola :)
puss
Postat av: natalie

Vilka söta små varelser =)

2011-01-05 @ 15:40:56
URL: http://hnv.blogg
Postat av: Josefina

Hmm vart är dolce.. Massa dolce ;) fast ser att det är sötnosen till vänster ;)

2011-01-08 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback