En vecka kvar till bf!

Godmorgon!
Igår var en smått kaotisk och jobbig kväll, sen fick jag ont i magen också men det gick över som tur var.
En rolig sak var iaf att jag hade en lång pratstund med Amanda över telefon igår, saknar henne och dom andra i "gänget" såå mycket!! Ska bli så roligt att träffa dom sen när bebisen är född :) Kommer aldrig att glömma deras miner när jag berättade för dom under en fika att jag var gravid i 5e månaden haha. Önskar jag hade filmat den stunden!
Hursomhelst, idag är en ny och förhoppningsvis bättre dag!
Ska över till farmor vid 12 och äta lunch och sen hem och ta det lungt och ikväll ska vi + hundarna iväg till mammas kompis och leka med några andra chihuahuor :)Lukas och Milous mamma och pappa närmare bestämt :)
Nu ska jag ta lite kaffe för jag är supertrött +  mina järn & folsyretabletter.
Puss
Postat av: Amanda

Hej älskling!

Så mysigt att prata med dig också! Saknar! Så roligt att följa vad du hittar på i bloggen.. och alla fika bilder haha! Du har blivit duktig på att fota snyggt med kameran :)

2011-03-11 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback