Helg igen

Godmorgon fredag!
Ännu en vecka är snart slut..v.39 idag. Nu håller jag snart på att bli galen, dels av att inte göra nåt och dels för att man inte kan vara hemma och förbereda inför bebisen i våran lägenhet..NEJ såklart var dom tvugna att riva ut hela lägenheten och stänga av all jäkla värme, vatten och allt annat just precis nu..SUCK!
Hursomhelst, är glad att jag kan vara här i Örebro för vad hade jag annars gjort? Hoppat runt hos kompisar från dag till dag liksom..? Tur att David jobbar hela dagarna och kommer hem rätt sent iaf så han slipper vara där så mycket i allt damm och skit. Men jag och hundarna saknar honom!!
På väg till bm i tisdags :)


Jag minns att jag tyckte jag började bli jättetjock här, minns inte vilken vecka detta var dock...

Just ja, har ju glömt att skriva om när jag träffade Anna i onsdags, riktigt kul var det!
Vi tog en lunch på Vågen,pratade en massa om vad som hade hänt sen sist.  Roligt hur man har förändrats förresten..efteråt skulle vi gå lite i affärer och ingen av oss tittade ens på något åt oss själva, det var liksom direkt till bebis och barnkläderna haha :)
Viktor, 4 månader var såklart med :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback