Lördag!

Godmorgon lördag!
Lika fint väder idag, sköönt!
Mamma var snäll och tog ut mina hundar på en långpromenad imorse, det behövde dom. Äntligen kan man gå ut med dom utan att dom fryser ihjäl, pluttarna <3
Jag blir hämtad av Marie senare och vi ska ta en fika på stan, tror inte vi har setts sen min födelsedag och det är ju SKANDAL!
Sen blir det nog lungt med melodifestivalen ikväll och lite gott till det. Vem vinner då? Jag hoppas stenhårt på Sara Varga!
Hörs senare! Puss Puss
Postat av: Amanda

Hoppas lätt på The Moniker! den bästa låten jag hört på länge!! Men vi ska iväg på en stor fest ikväll, där lär det inte bli tv.. haha lite synd att folk ska fira just denna dag ;P

pusspuss

2011-03-12 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback