Mysig dag

Hej!
Sitter och trycker i mig all järnrik mat jag kan hitta haha...bm ringde igår och sa att mitt järnvärde (fortfarande!) var jättelågt så nu gäller det att muffla järn ;) Köpte andra, bättre järntabletter igår också..hoppas dom hjälper :)
Har annars haft en jättemysig dag idag med Sophia och hennes lilla dotter Tyra. Det är fortfarande svårt att förstå att gamla kompisar som man hittade på så mycket med tex i högstadiet och sådär nu är mammor. :)
Hursomhelst, vi tog en lång fika på Hälls och pratade ikapp allt vi har missat sen vi sågs sist och sen blev det en runda på stan.
Sötnosar!


Jag idag..innan plattången attackerade mitt hår


Och efter..nu är man ganska tjock alltså...!

Nu blir det en sväng till Maxi! Puss
Postat av: Din man.

Du är så underbart vacker när du har sånt vågigt hår. Jag älskar varenda cm av din kropp och dina kyssar.

Vill bara komma igång och börja leva med lilla familjen.

Puss puss

2011-03-22 @ 23:59:25
Postat av: Amanda

Jag är så ooootroligt lycklig för er skull! Var underbart att träffa er igår!

Pusspusspuss

2011-04-03 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback