BF-dagen!

Godförmiddag!
Sitter och trycker i mig två mackor, kom från barnmorskan för typ en timme sen och jag är vrååålhungrig.
Allt gick bra där, verkar inte direkt vara nåt på gång just nu, den ligger fixerad bara som den ska men den verkar inte ha nån brådska att komma ut hehe :) Fick en ny tid om 13 dagar men jag HOPPAS verkligen inte jag behöver gå dit då. Då borde ju verkligen han/hon ha kommit :)
Igår hade jag en supertrevlig dag med Marie, vi åkte till skolan och hälsade på barnen och personalen som vi jobbade med förut, hann med en fika inne hos mamma också innan vi åkte hem och hon följde med på prommis med mina bebisar.
Fina Marie


Fina Rani, från i tisdags :)
Postat av: Sandra

håller tummar o tår! önskar er lycka till! håll oss uppdaterade!

2011-03-17 @ 11:49:45
URL: http://missnuclear.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback